Sunday, April 27, 2008

谢谢你的温柔

曾经的曾经,我也以为,我迟早会接受这份温柔,但是,并没有。
旁人可能会觉得很可惜,会觉得疑惑。
可是,这种事,不是别人说他很好很不错,我就得接受。
我知道我没那种心情,所以不想伤害他,可是,和他保持朋友关系,还是会令他很难受吧?我知道我很矛盾,虽然他一直说没关系,我该如何是好?我这种态度迟早会让他受伤的。
我承认,他是个好人,很努力的在付出,我也被感动过,我想,问题出在我身上吧……尽管没有所谓的公不公平,这样的付出,我还是会觉得很内疚。
为什么他都不会生气?也许他生气我还比较没那么难过,已经很久没那么难过了。

其实,我真的没有他想象中那么好,我可以是个好朋友,但我不是个好情人。
他看不见这篇文章,还是想说,对不起,但是你的温柔,我会珍惜的。

3 comments:

Skinny Monkey said...

hmm... same situation, but i try to not think too deep about it, even though i know he'll get hurt. I apologize and said everything clearly, he'll need time to recover, i hav to ignore that to prevent discomfort atmosphere in sch. We're stil frens that talk about anything, jz that he must noe i dun like him.

Skinny Monkey said...

stop thinking things that u can't control, sometimes, that isn't ur fault or his. bcoz he can't control also.

wk said...

ya i know need time..haha..but dun worry..i am ok..and i hope he is ok too...hey..this blog is two months ago le...haha..